• فروشگاه آنلاین آر-شاپ
    فروشگاه آنلاین آر-شاپ

    هسته ای قوی

  • سامانه هوشمند مدیریت استخر و اماکن ورزشی مبتنی بر تکنولوژی RFID
    سامانه هوشمند مدیریت استخر و اماکن ورزشی مبتنی بر تکنولوژی RFID
  • چاپ و کدگزاری کارتهای هوشمند و تولید تجهیزات مبتنی بر RFID
    چاپ و کدگزاری کارتهای هوشمند و تولید تجهیزات مبتنی بر RFID

    چاپ کارتهای Mifare و RFID با کیفیت HD کدگزاری کارتهای مایفر تولید تجهیزات مبتنی بر RFID سیستم کنترل میز بیلیارد سیستم کنترل کافی نت سیستم کنترل گیت ورود استخر

  • سیستم جامع مالی و اداری تحت وب بی سان
    سیستم جامع مالی و اداری تحت وب بی سان

    حسابداری، حقوق و دستمزد، انبار ، اموال ، خزانه داری ، پرسنلی ، کار گزینی

  • سیستم مدیریت اطلاعات پروژه و آرشیو فنی ....
    سیستم مدیریت اطلاعات پروژه و آرشیو فنی ....
خانه مقالات پیامک/اس ام اس ارسال پیامک‌های تبلیغاتی، یکی از موثرترین و به‌صرفه‌ترین روش‌های بازاریابی

ارسال پیامک‌های تبلیغاتی، یکی از موثرترین و به‌صرفه‌ترین روش‌های بازاریابی

شاید شما ندانید، اما ارسال پیامک‌های تبلیغاتی، همچنان یکی از موثرترین و به‌صرفه‌ترین روش‌های بازاریابی و تبلیغات در جهان به حساب می‌آید.

با اینکه شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های پیام‌رسان روزبه‌روز بیشتر همه گیر می شوند، با این حال وجود پیامک هنوز هم مسیر ارتباطی دوجانبه و قدرتمندی را برای انواع اپلیکیشن‌ها، وب‌سایت‌ها و کسب‌و‌کارهای آنلاین با مخاطبانشان را شکل می‌دهد.

برای مثال فرض کنید میخواهید یک رویداد را دارید و می‌خواهید به ثبت‌نام کنندگان آن رویداد، زمان و تاریخ مراسم را ارسال کنید؟ حتما برای مخاطبان خود پیامک ارسال می کنید تا مطمئن شوید حتما به دستشان رسیده است

در این نوشته می خواهیم 10 مورد کاربردی پیامکی را مرور کنیم که دانستنشان کسب و کار شما را می تواند رونق دهد..

  • آیا می دانید هنوز هم 96% از کاربران تلفن‌های هوشمند از پیام کوتاه استفاده می‌کنند

فکر می‌کنید کاربران تلفن‌های هوشمند دیگر با پیامک سر وکار ندارند؟ آخرین تحقیقات بیانگر آن است که تقریباً تمامی کاربران تلفن‌های هوشمند و یا همان اسمارت فون ها، از پیامک به عنوان یک ابزار ارتباطی مهم استفاده می‌کنند.

زمانی که به اینترنت دسترسی ندارید با چه ابزاری با دوستان خود قرار می‌گذارید؟ آیا بانک مورد نظر شما، تراکنش‌های مالی‌تان را از طریق نرم‌افزارهای پیام‌رسان در اختیارتان می‌گذارد؟

  • بازاریابی پیامکی 10 برابر تاثیرگذاری بیشتری دارد

اگر به دنبال ایجاد یک راه حل بازاریابی پیامکی برای رونق در کار خود هستید، مطمئن باشید که راه درستی را انتخاب کرده اید

جدیدترین تحقیقات نشان می‌دهد که پیامک‌های تبلیغاتی که حاوی کوپن های تخفیف است، 10 برابر بیشتر از کوپن هایی که از سایر روش‌ها منتشر می‌شوند مورد استفاده قرار می‌گیرند.

برای مثال فرض کنید که برند لباس و یا وسیله دیجیتال مورد علاقه شما، یک کد تخفیف 50% با استفاده از پیامک به شماره شخصی‌تان ارسال می‌کند. آیا از این کد تخفیف استفاده نمی‌کنید؟

  • 80% از مشتریان شما، منتظرتان هستند!!!

در وضعیت فعلی چیزی حدود 80درصد مشتریان برندهای مختلف می گویند که به روشی غیر از روش پیامکی با برند مورد علاقه خود آشنا شده اند و این یعنی اینکه فعالیت درحوزه تبلیغات پیامکی هنوز جا برای کار کردن دارد.

 

  • به طور میانگین هر فرد، روزانه 150 بار تلفن همراه خود را چک می کند

 

نوکیا در تحقیقی مستند اعلام نموده که هر فرد به طور میانگین، روزانه 150 بار تلفن همراه خود را چک می‌کند. خب، این موضوع نشان می‌دهد که ما انتظار دریافت اطلاعات جدیدی (تماس، پیامک و…) را در این تعداد دفعات از تلفن همراه خود داریم. در غیر اینصورت که نیاز به این تعداد نگاه کردن به تلفن همراه نبود!!!

 

مطمئن باشید اگر به مخاطبان خود پیامک ارسال کنید، پیامک تبلیغاتی کسب و کار شما، حتماً در یکی از این دفعات خوانده می‌شود.

 

178 پیامک در مقابل 1216 ایمیل

 

اگرچه ارسال پیامک‌های انبوه تبلیغاتی اثرگذاری بسیار بالایی دارند، اما ما به طور میانگین حدود 178 پیامک در ماه دریافت می کنیم که بیشتر آنها از طرف دوستان و آشنایان است.

 

این در حالی است که در همین بازه‌ی زمانی یک ماهه 1216 ایمیل که اکثر آنها اسپم هستند برایمان ارسال می‌شود.

 

با یک حساب ساده کاملاً واضح است که ارسال پیامک های تبلیغاتی، سیستمِ بازاریابیِ موثر و قدرتمندی است.

 

  • نرخ مشارکت بسیار بالای پیامک

ارسال پیامک های انبوه تبلیغاتی می تواند از 6 الی 8 برابر بیشتر از ارسال ایمیل، نرخ مشارکت میان شما و مشتریانتان ایجاد کند. چرا؟

چون در بازاریابی مبتنی بر پیامک چیزی به اسم صندوق اسپم وجود ندارد و تمامی پیامک‌ها در یک صندوق دریافت قرار می‌گیرند. بنابراین، مخاطب شما حتماً پیامک شما را مطالعه خواهد کرد؛ حتی اگر بخواهد آن را پاک کند!

  • 98% پیامک های ارسالی به گوشی‌ها رسیده و خوانده می شود

پیامک بالاترین میزان پیام‌های دریافتی و خوانده شده را با فاصله ی بسیار زیاد نسبت به سایر پیام‌رسان ها در اختیار دارد.

در این لیست، پیامک‌های ارسالی از طریق تلفن‌های همراه و اس ام اس پنل ها با 98% در جایگاه اول ، توئیت های منتشر شده در توئیتر با 29% در جایگاه دوم، پیام‌ها و پست‌های ارسالی در فیس‌بوک و پیام‌های ارسالی از طریق ایمیل با 22% مشترکاً در جایگاه سوم و جایگاه چهارم در اختیار سایر پیام رسانی‌های معتبر است.

با ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی، شما همیشه در معرض دید مشتریان خواهید بود.

  • نرخ کلیک 19% پیامک در مقابل 4/2% ایمیل

با توجه به گزارشی که Mail Chimp – یکی از معتبرترین سامانه‌های ارسال ایمیل انبوه- ارائه نموده، تنها 4%/2 از تمامی ایمیل‌های ارسالی، منجر به کلیک بر روی لینک محتوای درون ایمیل‌ها می‌شود.

در روش بازاریابی مستقیم این نرخ، بسیار پایین به شمار می‌آید؛ در حالیکه پیامک با نرخ کلیک 19% در این زمینه نیز پیشتاز است و می تواند به عنوان اصلی‌ترین روش بازاریابی مستقیم و آنلاین در هر مجموعه اقتصادی مورد توجه قرار بگیرد.

68% از مشتریان، میخواهند و دوست دارند که پیشنهادات ویژه و تخفیف را از طریق پیامک دریافت کنند

اولین سوالی که ممکن است در ذهن شما پیش بیاید، این است: واقعاااا؟؟؟

بله. برابر تحقیقات صورت گرفته در انگلستان و آمریکا، 68 الی 70% مشتریان تقاضا داشتند جدیدترین پیشنهادات و تخفیفات برندهای محبوبشان مستقیماً برای آنها پیامک شود.

حتی اگر دقت کنید، در همین ایران خودمان نیز شرکت‌های معتبری نظیر اسنپ، تپسی، زودفود یا دیجیکالا نیز با ارسال پیامک‌ شما را از تخفیفات خود مطلع می‌کنند.

  • 90% رضایتمندی کاربران مشترک در باشگاه مشتریان

حداقل 90% از کاربران تلفن های همراه که شماره‌ی موبایل آنها در لیست بانک شماره برند محبوبشان قرار داشته، می گویند که که از امتیازهای مادی و معنوی محسوسی در قالب پیامک‌های دریافتی بهره‌مند شده‌اند.

پیشنهادات ویژه و اختصاصی (به صورت شخصی‌سازی‌شده بعنوان مثال جناب آقای...) که در قالب پیامک‌های تبلیغاتی به مشتریان ارائه می‌شود، آنها را به کسب‌وکار شما وفادار خواهد کرد.

آیا شما علاقه ندارید که برند مورد علاقه‌تان یک تخفیف اختصاصی به مناسب تولدتان برایتان ارسال کند؟ مطمئناً علاقه دارید!

  • حرف آخر

با توجه به آمارها و مطالب گفته شده، سیستم ارسال پیامک‌های انبوه تبلیغاتی، تنها روشی است که در عین سادگی و راحتی، تاثیرگذاری و قدرت بسیار بالایی دارد و در تمامی دنیا از محبوبیت بالایی نیز برخوردار است.

اگر به دنبال روشی با کیفیت به منظور جلب مشتری، ایجاد و حفظ تعامل با آنها با بالاترین نرخ تبدیل هستید، بازاریابی پیامکی به طور حتم، اولین پیشنهاد ماست.

ما در سامانه پیامکیِ آرمان اس ام اس ، خدمات متنوع و پر قدرت پیامکی بسیاری را برای کسب‌و‌کارهای مختلف در نظر گرفته‌ایم. علاوه‌براین، تیم مجرب فروش و پشتیبانی آرمان اس ام اس هر روز از ساعت 9 صبح الی 10 شب، آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند تا به آسانی و با سرعت بالا، کمپین تبلیغاتی خود را ایجاد نمایید.

همچنین جهت اطلاع از تعرفه ها و نحوه ثبت نام در سامانه پیامکی آرمان اس ام اس می توانید اینجا را مطالعه نمایید.

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در زمینه خرید پنل اس ام اس نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی آرمان اس ام اس به شماره تلفن 04135254765تماس بگیرید.

لازم است بدانید پنل پیامک آرمان اس ام اس کاملا رایگان به صورت نا محدود ارائه می گردد و شما می توانید با سرشماره های 1000و2000و3000و5000 و همچنین خطوط ثابت مخصوص تهران پیامک ارسال نمایید.

 
تماس با ما
آدرس:
دفتر مرکزی: آذربایجان شرقی- تبریز-بلوار توانیر-بعد از پل توانیر - روبروی پارک نظامی- مرکز رشد علوم پزشکی تبریز
دفتر تهران: شهرک غرب ، نیایش ، فرحزادی شمال ، گلستان دوم پلاک 87 واحد6  طبقه 4
کد پستی: 5133997139
ایمیل: info at arman.co.ir
تلفن:
فکس: 02189783622
شماره موبایل: 09220830950
09143184300
09123127516